Sărbători liniștite cu sănatate și sentiment de bună stare prin exerciții de relaxare!

Sărbători liniștite cu sănatate și sentiment de bună stare prin exerciții de relaxare!

Pacienții spun că a trăi cu Scleroza Multiplă este mai mult decât dificil! Important este ca aceste persoane să învețe să se relaxeze.

Există acel ceva în aceste cuvinte: – relaxază-te, fii calm și calmează-te. Ele declanșează un răspuns emoțional profund la majoritatea dintre noi.

Tehnicile simple de relaxare ajută în gestionarea Sclerozi Multiple și orice anxietate ce iți poate face prezența datorită bolii.

Există tehnici viabile de relaxare care includ exerciții de respirație profundă, auto-hipnoză și imagini ghidate cu scopul de a produce o reacție naturală din corp cu beneficii generale pentru sănătate:

  • tensiune arterială mai mică;
  • respirație mai lentă;
  • reduce durerea;
  • restabilește somnul;
  • un sentiment de bunăstare

În plus, cercetările privind răspunsul de relaxare au arătat că această tehnică simplă poate crește energia și reduce oboseala. Poate crește motivația, productivitatea și îmbunătăți și capacitatea de a lua decizii. Răspunsul de relaxare scade nivelul hormonilor de stres și cum am menționat mai sus, scade tensiunea arterială.

Răspunsul de relaxare ține de capacitatea fiecăruia din noi de a face corpul să elibereze substanțe chimice și să producă semnale cerebrale ce va determina musculatura și organele să încetinească și să crească fluxul de sânge către creier.

Este important să adaptăm exercițiul de relaxare care se va potrivi cel mai bine, astfel încât să poată fi practicat zilnic. Cu cât va fi folosit mai mult, cu atât se vor obține mai multe beneficii.

    Respirație adâncă
Respirația profundă vă permite minții și corpului să se simtă mai confortabil. Exercițiul durează doar un câteva minute și se poate face aproape oriunde, oricând. Se va încerca respirația profundă pentru a începe ziua și apoi repeta de mai multe e ori pe parcursul zilei. Respirația profundă poate ajuta, de asemenea te relaxezi chiar înainte de un eveniment care ar putea fi stresant.

    Limpezește-ti mintea!
Acest exercițiu poartă numele de „Clear Your Mind”  și este o relaxare plăcută pentru mulți. Cu toate acestea, este nevoie de practică pentru a o face bine chiar dacă , în aparență este ușor. Acest exercițiu poate fi frustrant sau necesită mai multă practică dacă există dificultăți de atenție și concentraţie.

   Legs Up The Wall – o altă tehnică de relaxare mai ales pentru membrele inferioare cu afectare importantă în Scleroza Multiplă.

Beneficiile acestei tip de exercițiu:

  • îmbunătățește circulația și drenează fluidele, datoită gravitației sângele fiind pompat mai rapid către inimă;
  • îmbunătățește digestia;
  • relaxează sistemul nervos;
  • permite prin relaxare o respirație mai profundă;
  • țesuturile vor primi mai mult oxigen, iar musculatura se va relaxa;
  • un somn mai bun, odihnitor;
  • reducerea durerilor de la nivelul gambelor.

http://www.facebook.com/watch/?v=2818774641776031

Sărbători liniștite cu sănatate, împlinire și sentiment de bună stare!

                                                           

Articol scris de Andrada Romanița Cimpoacă- Kinetoterapeut

 

 

shares